Αλεξία Σαρπαντιέ

Αλεξία Σαρπαντιέ

Η Αλεξία Σαρπαντιέ γεννήθηκε στο Τόκιο (Ιαπωνία) και μεγάλωσε στην Αθήνα, από Γάλλο πατέρα και Ελληνίδα μητέρα. Παρακολούθησε μέχρι και το γυμνάσιο την Ελληνο-Γαλλική Σχολή Αθηνών και ολοκλήρωσε το Λύκειο στη Λεόντειο Σχολή Νέας Σμύρνης. Μεγάλωσε στο Παλαιό Φάληρο.

Η Αλεξία Σαρπαντιέ είναι πτυχιούχος λογοθεραπεύτρια έχοντας ολοκληρώσει τις σπουδές της στο Τμήμα Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου με «Άριστα», λαμβάνοντας κατά τέσσερα συνεχή έτη υποτροφία από το Ι.Κ.Υ. Στη συνέχεια, ολοκλήρωσε το διετές μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Advanced Practice in Health and Social Care – Speech, Language and Communication” με «Άριστα» στο Ηνωμένο Βασίλειο στο πανεπιστήμιο City University of London, από το οποίο έλαβε πανεπιστημιακή υποτροφία.

Το αντικείμενο στο οποίο έχει εξειδικευτεί αφορά στις διαταραχές σίτισης – κατάποσης σε βρέφη και νήπια, τις νευρογενείς διαταραχές λόγου και ομιλίας σε βρέφη και νήπια, καθώς και στην επαυξητική/εναλλακτική επικοινωνία (υψηλής και χαμηλής τεχνολογίας).

Από τις εκπαιδεύσεις που έχει ολοκληρώσει, ξεχωρίζουν οι παρακάτω:

– Βίντεο-ακτινοσκόπηση και βίντεο-ενδοσκόπηση παιδιατρικής δυσφαγίας
– The Oral Placement Therapy
– Feeding Therapy: A Sensory – Motor Approach
– The Role of NMES & sEMG in Dysphagia Management:Clinical Use & Application of The Guardian Way
– Neuromuscular Taping for Feeding, Swallowing and Speech
– Manual Therapy for Speech, Voice, and Swallowing Disorders: The LoMonte Technique
– The Get Permission Approach to Pediatric Mealtime Challenges
– Αναπτυξιακή δυσαρθρία – Αναπτυξιακή λεκτική δυσπραξία
– Οργάνωση θεραπείας του παιδιού με Αυτισμό μέσα από την Αισθητηριακή Ολοκλήρωση
– Παιδική δυσφαγία: προβλήματα σίτισης στην παιδική ηλικία και η αντιμετώπιση τους
– PECS: Σύστημα επικοινωνίας μέσω ανταλλαγής εικόνων
– Δομημένη Εκπαίδευση TEACHH
– Σεμινάριο Εναλλακτικού Συστήματος Επικοινωνίας PODD
– GRID 2 – Λογισμικό εναλλακτικής επικοινωνίας & πρόσβασης
– Dr Rosenbek’s Workshop “How to Treat Aphasia, Dysarthria and Apraxia of Speech: Evidence and Experience”
– Ανίχνευση, διάγνωση και αντιμετώπιση νηπίων, παιδιών και εφήβων με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας» 6μηνο Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα για τη ΔΕΠΥ Ελληνική Εταιρεία ΔΕΠΥ & Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ
– Μέθοδοι παρέμβασης στις νευροαναπτυξιακές διαταραχές». 3η Επιστημονική Ημερίδα Ε.Ε.Θ.Ι.Ι.Ε. Επιστημονική Εταιρία Θεραπευτικής Ιππασίας & Ιπποθεραπείας Ελλάδος
– «Παιγνιοθεραπεία (play therapy) & CBT για παιδιά & εφήβους
– Baby-Led Weaning: Ασφαλής & Αποτελεσματική Μέθοδος Απογαλακτισμού
– The CAN-EAT Approach©: Ιατρική Προσέγγιση και Μυολειτουργικές Θεραπευτικές Τεχνικές στην Παιδιατρική Δυσφαγία
– Λειτουργική Αξιολόγηση & Αποκατάσταση Χαλινών (TOTs)
– SOFFIΤΜ Supporting Oral Feeding in Fragile Infants
– SOS Approach to Feeding (επιλεκτική ή προβληματική σίτιση)
– Μέθοδος Beckman Στοματοπροσωπική Αξιολόγηση και Παρέμβαση
– Early Start Denver Model (ESDM) Introduction Course University of California
– Παιδιατρική Φωνοθεραπεία – Ελπίδα Κουτσουμπάκη

Έχει εργαστεί στην ΕΛΕΠΑΠ Αθηνών (Ελληνική Εταιρεία Προστασίας Ανάπηρων Προσώπων) και έχει συνεργαστεί με ιδιωτικούς χώρους παροχής θεραπευτικών υπηρεσιών σε παιδιατρικό πληθυσμό.

Αναλαμβάνει τη διερμηνεία σεμιναρίων λογοθεραπευτικού περιεχομένου στα Αγγλικά/Ελληνικά.

Είναι εισηγήτρια σεμιναρίων με αντικείμενo τις παιδιατρικές διαταραχές σίτισης και κατάποσης.

Είναι μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Λογοθεραπευτών – Λογοπαθολόγων.

Αλεξία Σαρπαντιέ

Λογοθεραπεύτρια, MSc

Contact Me